0 vare(r)
Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Under denne FAQ (ofte stillede spørgsmål) finder du artikler om valg af forskellige produkter til at pleje dit hår. Læs artikler om hårpleje og el-produkter, der gør det nemmere at vælge din næste føntørrer eller hårbørste. Få tips, tricks og guides til at vælge de rigtige produkter.


Jeg har ikke fået en bekræftelse på e-mail efter mit køb
Vores system udsender automatisk en bekræftelse på e-mail når din betaling er gået igennem. Modtager du ikke denne e-mail kan det være grundet følgende:
1. Din bekræftelse er landet i dit SPAM-filter (uønsket post).
Du fjerner nemt dette problem. Find den rigtige e-mail og højreklik med musen. Scroll ned på "uønsket" og tryk på "Blokér aldrig afsender". Du er nu sikker på den lander i din indbakke når vi sebder din bekræftelse på afsendig eller næste gang du køber varer.
2. Du har indtastet en forkert e-mail adresse.
Er dette tilfældet er du naturligvis velkommen til at kontake os på e-mail eller på telefon 91 555 444


Mit produkt er gået i stykker under transport
Desværre sker det indimellem at en shampoo får et uheldigt tryk under transport. Vi forsøger så vidt muligt at pakke dine produkter så de ikke går i stykker eller løber ud af flasken. Er dit produkt defekt eller gået i stykker ved transport kan du kontakte os på e-mail eller på telefon 91 555 444. Har du mulighed for at vedhæfte et billede af produktet er det naturligvis en god idé.


Jeg har modtaget et forkert produkt
Vi gør vores bedste for at sende de produkter du har bestilt. Vi må dog indrømme at vi indimellem laver dumme fejl og pakker forkert. Har du været uheldig kan du kontakte os på e-mail eller på telefon 91 555 444.


Sælger I til private kunder?
Selvom alle vores varer er professionelle frisør produkter, produceret i høj kvalitet, kan du naturligvis bestille varerne som privatperson. Vores målgruppe er faktisk private husstande i hele Danmark. ;-)